tisdag 28 april 2009

long time no see!

Hejhej!
nu har jag hunnit med och varit hem en vecka, träffa alla nära och kära! Mimmi har till och med varit med mig hit, vilket var jätte roligt! mycket festande och turistande, det var toppen! skolan har börjat nu igen, och gud den känns tung, jag känner mig så trött, och kommer hem från skolan, somnar i nån timme och sen måste man vakna till och ta tag i allt då allt känns ännu tyngre :P
men det är bara att köra på, vi är då lediga på fredag! wohoo! :D och på torsdag så fyller alex 22 en kille i vår klass som är från Sthlm, så vi ska nog ut då, och kanske en till gång under helgen.
Jag tror att jag nästan bestämt mig för att skippa graduation här, dels för att det blir mer krånhel om jag ska stanna, och i princip ingen från klassen kommer att stanna, eftersom alla fixat sina lägenheter till sista maj, vilket även vi har gjort, så dumt att vi inte fick information om någon graduation innan vi åkte hit... men men.. Känner inte att jag tänker kosta på mig att bo på ett hotell i en och en halv vecka, isf så åker jag nog hellre hem och blir med på hela studenten hemma och sen jobba och ha sommar :P hmm, vi får se hur jag gör.
Jag hade hoppats på lite bilder från Kina nu ju, vad har hänt med bloggandet Sofia? ;) haha jag vill se shoppingen :D

Ha det så bra allihopa, nu ska vi göra varma mackor och iaf jag kolla på ett avsmitt av the X-files med tända ljus eftersom det regnar och då är tända ljus och film ett måste! :D
PUSSHEJ

1 kommentar:

sofiabergkvist sa...

needu nu ska jag nog hålla dig på halster som du gjorde med Thailand bilderna när jag var i Paree ;) nejdå jag ska lägga in dem snart, främst bilder på shoppingen och ev. några turistbilder :) Ja, skippa graduation! Kom hem nu! <3