tisdag 16 juni 2009

Ching Ching!

Tja, inte orkat skriva några blogginlägg.. känner lite som Sofia en gång skrivit i sin blogg, att det finns så mycket som man borde/skulle kunna skriva om, så man gruvar sig för det och orkar inte, för det känns som om att man måste skriva om allt som hänt där efter..
Jag klarade iaf mitt examens prov i Paris :) Yaay! Det känns toppen!
Jobbade min första dag idag, känndes helt okej, känner allt jag har koll. Känner dock inte riktigt för att jobba, så himla skönt att bara få vara hemma och göra lite som man vill, men om det sak bli någon shopping i New York så är det nog bäst att jobba ett eller annat pass den här sommaren.
Imorgon så ska jag på insulin-kurs, är ju bra, dock gav jag insulin till jag vet inte hur många förra sommaren utan att ha gått någon kurs, men det kanske är bäst att ta kursen iaf, så jag tackade ja :P
Idag så saknade jag Paris. Det kommer och går.

Jag vill få mer koll om hur framtiden kommer att se ut, veta om jag ska fara iväg till England eller inte, pengar, boende? allt sånt är så jobbigt. bearbeta saker och ting här hemma.
JAG VILL HA PENGAR! och sen göra vad jag vill! japp japp japp, nu ska jag se ännu ett avsnitt av nån anime serie Viktor fått mig att kolla på, så nattie nattie på er! Biz!

(bild på mig och Sofia från studenten i Leksand, en av dom värsta bakis dagar jag varit med om, men jag fick då till ett leende iaf, och Sofia är alltid lika fin!)

Inga kommentarer: